Opći uvjeti poslovanja tvrtke Mihoković d.o.o.
Članak 1.
1.1. Korisnici Usluga Mihoković d.o.o. mogu biti samo pravne osobe.
Članak 2.
Zaprimanje narudžbe i ugovaranje posla
2.1. Prava i obveze iz odnosa između Mihoković d.o.o. i Klijenta započinju u trenutku narudžbe
klijenta i njegovom potvrdom prihvaćanja ponude/predračuna Mihoković d.o.o.-a pisanim putem.
Mihoković d.o.o. je obvezan Klijentu prilikom sklapanja ugovora omogućiti uvid Opće uvjete, a
potvrdom narudžbe, Klijent potvrđuje da se izričito slaže sa Općim uvjetima.
2.2. U slučaju sklapanja ugovora na daljinu Mihoković d.o.o. je obvezan poslati Klijentu pisanu
ponudu, a klijent se pisanim putem izjasniti o prihvaćanju iste u vremenskom roku od 3 dana.
2.3. U slučaju da Klijent odustane od narudžbe za koju su napravljeni već određeni radovi ili su
isključivo za potrebe toga klijenta naručeni proizvodi, klijent je dužan nadoknaditi nastalu štetu, a
proizvode platiti u punoj ugovorenoj vrijednosti.
2.4. Za obavljene poslova/usluge Mihoković d.o.o. je dužan klijentu ispostaviti račun u
elektroničkom obliku u skladu s posebnim propisima.
Članak 3.
Predaja naručenih proizvoda i usluga klijentu
3.1. Mihoković d.o.o. je dužan u duhu pozitivnih poslovnih odnosa ispuniti ugovorene rokove
isporuke, ali ovim nije isključeno pomjeranja rokova isporuke u slučaju više sile (kašnjenje
dostavnih službi, neuobičajeno duge carinske kontrole, prekid napajanja električnom energijom u
tijeku proizvodnje, nenajavljeni inspekcijski pregledi, promjena stanja skladišta od strane
dobavljača u vremenu između slanja ponude i konačne narudžbe i slično). Kod kašnjenja sa
rokom isporuke u ovakvim slučajevima, povrat robe naručene sa skladišta van RH, nije moguć.
Kupac nema pravo na naknadu bilo kakve štete s osnova produženja rokova isporuke.
3.2. U slučaju da se isporuka proizvoda ili izvršene usluge nije mogla izvršiti zbog razloga na
strani Kupca odnosno u slučaju da Kupac u ugovorenom roku ne izvrši neposredno preuzimanje
proizvoda odnosno izvršene usluge, a izvršio je cjelokupno plaćanje za proizvode odnosno
izvršene usluge Kupac će snositi troškove skladištenja proizvoda odnosno kasnije isporuke
usluge, a koje troškove je Kupac obvezan podmiriti prije preuzimanja proizvoda odnosno prije
preuzimanja izvršene usluge.
3.3. Mihoković d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost za eventualne štete nastale Klijentu i/ili
trećim osobama radi nestručnoga ili nezakonitog korištenja isporučenih proizvoda i usluga.
Članak 4.
Cjenovni sustav i uvjeti plaćanja
4.1. Ukoliko cijene u ponudi obuhvaćaju popuste na kupnju veće količine istog proizvoda
odnosno usluge, takove cijene vrijede isključivo za te u ponudi navedene proizvode odnosno
usluge na koje se odnose i za ukupno navedenu količinu, a za svaku izmjenu potrebna je nova
ponuda Mihoković d.o.o.-a.
4.2. Cijene koje se dostavljaju Kupcima ili interesentima odnosno koje su putem cjenika, web
stranica ili na drugi način priopćene ili objavljenje nisu obvezujuće i Mihoković d.o.o. ih može
promijeniti bez prethodne najave. Cijena navedena u ponudi koja sadrži sve bitne zakonske
elemente ponude je obvezujuća 3 dana od dana izdavanja ponude dok za dobavljivost robe
prema ponudi nema garancije ukoliko to nije posebno ugovoreno. Cijene vrijede fco Zagreb i na
iste nije obračunat porez na dodanu vrijednost.
4.3. Prava na proizvode/usluge koji nisu u potpunosti isplaćeni zadržava Mihoković d.o.o., te u
slučaju nemogućnosti isplate u dogovorenom roku Mihoković d.o.o. zadržava pravo povrata
neplaćene robe.
4.4. Klijentima prema kojima Mihoković d.o.o. ima dospjelih a nepodmirenih potraživanja
Mihoković d.o.o. zadržava prava obustave svih isporuka i izvršenja usluga.
Članak 5.
Reklamacija
5.1. Pravovremenom reklamacijom smatra se ona koja je poslana u pismenom obliku i roku od 7
dana od dana primitka naručene robe i/ili usluge.
5.2. U slučaju opravdane reklamacije Mihoković d.o.o. se obvezuje o svome trošku otkloniti sve
nedostatke u najkraćem mogućem roku te o tome pismeno obavijestiti Klijenta. Nepravovremena
i nepotpuna reklamacija neće se uzimati u obzir. Ako se u toku rješavanja prigovora utvrdi da je
isti bio neosnovan Mihoković d.o.o. zadržava pravo naplate utvrđivanja činjeničnog stanja prema
važećem cjeniku.
5.3. Na pisani odgovor Klijent ima pravo podnijeti pritužbu u roku od 15 dana. Ukoliko Klijent ne
podnese pritužbu u ostavljenom roku, Povjerenstvo za pritužbe isti neće uzeti u razmatranje i
odbaciti će ga kao nepravovremen.
Članak 6.
Završne odredbe
6.1. Ovi Opći uvjeti će se objaviti na Internetskim stranicama Mihoković d.o.o.-a, sukladno
važećim propisima u Republici Hrvatskoj te će biti dostupni svim dosadašnjim i potencijalnim
klijentima.
Članak 7.
Važenje općih uvjeta poslovanja
7.1. Opći uvjeti poslovanja stupaju na snagu danom donošenja i poništavaju sve prethodne, a
vrijede do opoziva ili do donošenja novih.
7.2. Za sve eventualne sudske sporove nadležan je sud u Zagrebu.
U primjeni od kolovoza 2020.